duminică, 13 martie 2011

vinetele din dulap

Si fiind la acest capitol, trebuie neaparat sa va zic cum m-am familiarizat cu colegii de camera in anul 1 :)
Eram "cazati" in Hasdeu, caminul XVI (fain camin!) camera 126...si, mno, pe langa acel einstein in floarea tineretii de care v-am zis, si de un bisexual de care ne era sincer frica, il mai aveam pe Mircea si Ciup. Si, fiind numa noi trei intr-o seara, ne punem la un film...si stam noi ce stam, si ne tot holbam la film, si nu stiu cum, am ajuns la dulapul meu...am uitat sa mentionez, primisem in seara respectiva pachet de acasa, si, neavand loc in frigider, dar cu gandul ca o sa se faca, ca doar mancam, mi-am pus un recipient de plastic cu vinete in dulap...mno, si deschid usa de la dulap, si frateeeee, plin de vinete peste tot =)))))) eu, clar, mut, astia doi in spate, erau pe jos de ras. Si, cum ma uitam io pe acolo, incep sa imi scot hainele...camasa - vinete, pantalonii, toti - vinete, toate bluzele - vinete...deja ma vedeam cum merg la Kenvelo (da,da, era era pre mall-uri) la shopping (asta dupa ce am avut o discutie cu ai mei legata de cheltuieli...)...si o sun pe mama..."Alo, mama?" "Da cine sa fie?" =))) "Mno, ii bai" ii zic eu, "au explodat vinetele in dulap" (si pe moment realizasem ce am zis, si am izbucnit in ras :)))...si saraca mama, la 1 noaptea, imi spunea cum sa spal hainele...le-am spalat, pe la 3 am terminat cu totul, si ma culc...a doua zi hainele se uscasera, si erau ok, fara pete...si, sa o sun pe mama, sa ii dau vestea :)) "Alo, mama?" "Da, io sunt dragu mamii". "Auzi, au iesit petele!", la care mama, schimbandu-si vocea "Auzi mai, da tu esti normal cand iti pui vinetele in dulap?" bla bla bla...:)))))))) nu i-am zis niciodata ca am gasit 3 cepe stricate in sertarul de ciorapi...si nu stiam ce pute in halul ala ;)))))

Sper sa va fii distrat o tura, va doresc o noapte faina, si ne auzim maine :)

Hai, pa!

3 comentarii:

  1. si daca citeste mama ta blogul...? te-ai fript! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. :) in cel mai rau caz, imi mai face niste vinete :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Salut Adi!
    N-am fost de ceva vreme pe la cafenea, dar vad ca baietii astia nu te-au dus la cafea week-endul trecut...sau e mai bine sa nu-ti spui parerea despre cafeneaua care ar putea sa le dea si card de fidelitate? ;)

    RăspundețiȘtergere