marți, 8 martie 2011

Un inceput de 8 Martie in stilul meu

Alarma a sunat azi dimineata devreme, m-am culcat tarziu aseara...imi deschid ochii, ii inchid, ii deschid din nou...ma uit pe tavan...albastru...ma uit la perete...albastru...ma uit la ceas...6.37...am facut dush aseara cand am venit, deci, nu irosim apa ca e scumpa...ce-as mai dormiiii...dar...nu pot, e o noua zi, e ziua aia in care trebuie, inca o data sa ne facem datoria de barbat...e ziua in care trebuie sa mergem, obligatzi de datinile strabune, sa cumparam flori cu 10 lei, care maine o sa fie din nou 3 lei...e ziua in care ne aducem aminte cum sa targuim, cum sa facem, sa nu ne faca altii la buzunar...asa ca, plin de optimism, ma ridic din pat, si, inca intr-o stare de semi-somnolenta incep sa imi curga in minte urmatoarea fraza: "Am iubit intotdeauna Clujul, e un oras studentesc, e plin de viata"...si stau si ma gandesc in timp ce ma clatesc pe ochi cu apa semi-caldutza, de unde naiba stiu aceste versuri...si ma uit in chiuveta...albastra...ma uit la apa care curge, ma uit la fatza mea...ce fain is! :)) decid ca mai merge o zi fara barbereala, si ma uit in ochii mei...si...si...izbucnesc in ras, de unul singur...pai, da cum, doar prima persoana de sex feminin care mi-a venit in minte de 8 Martie nu a fost nici Carmen, nici mama, nici bunica-mea...a fost Stela Popescu :))) si cu un uuuuuuuuuuuuuuuu, imi iau pantalonii pe mine, repede o bluza, spalat pe dinti si frezat in acelasi timp...apropo, ce zgomot fac periutele de dinti electrice, chiar ma gandeam intr-o zi, ce tare ar fi sa te speli pe dinti si vecinu de deasupra sa bata in tzava sa dai zgomotu mai incet :))...tzaca paca, las 2 bilete pe masa (si ce fain scriu!), prin care imi cer scuze de la "parinti" ca am venit tarziu acasa :)), imi iau gentocul pe umar, ma uit in stanga, liber, ma uit in dreapta , Stela, si plec fericit spre farmacia inimii :)))) sa ma aprovizionez cu flooori!

Sa fii cuminte, Arsinele! :) Ne auzim de pe traseu!

9 comentarii:

  1. =))))) eminiscu ii numele tau mic?:))) foarte frumos,inspiratie maxima,afara frig....ce mmaaaa? nu tu mma mie salutttt

    RăspundețiȘtergere
  2. am rugamintea ca in viitor nu va lasati copiii sa utilizeze calculatorul in lipsa Dvs, e posibil sa ajunga ca si utilizatorul de mai sus...imi cer scuze in numele lui, a ajuns asa in urma vizionarii a prea multe emisiuni cu si despre violenta domestica...:))

    RăspundețiȘtergere
  3. asa flori ieftine cumperi, ungur zgarcit!!

    RăspundețiȘtergere
  4. ungur zgarcit :)))) in ungaria is 40 de bani garoafele:)))) si roaga-te sa nu vada Carmen cine ti-a venit in minte dimineata prima data :)))

    RăspundețiȘtergere
  5. stii faza din seinfield? cu "stelaaaaaaaaaa" mna tu de aia mi=ai adus aminte acum ca citesc randurile tale :)) keep up with the good job, not boob job:)))

    RăspundețiȘtergere