marți, 1 martie 2011

Despre noi...

Trebuie sa recunosc, ca si cetatean al acestei tari, de multe ori raman cu un gust amar, daca pot spune asa, de modul in care ne criticam tara...ma gandesc ca marea majoritate dintre noi au fost in alte tari, ca au vazut cum e sa ai o viata mai buna...dar, v-ati gandit vreodata ca si noi, la randul nostru, reprezentam un mod de viata pentru altii? Nu va vine sa credeti...nici mie nu mi-a venit, dar asta e adevarul :) V-am postat un videoclip intitulat sugestiv A World Without Romania, trebuie sa recunosc, sunt multe chestii pe care nu le stiam inainte, dar dupa vizionarea acestui videoclip. chiar mi-am dat seama ca si Romania are spatiul sau bine-definit in istoria acestei lumi...am vorbit ca un filosof, vreau doar sa vedeti si voi o fata a tarii noastre pe care cu siguranta nu o stiati inainte...have fun!

Numa bine!

2 comentarii:

  1. Ce poti comenta la asa un filmulet ,videoclip ?
    mi-au dat lacrimile si m-a cuprins un sentiment de MANDRIE si ....CIUDA , in acelasi timp (stiti si voi de ce ).
    Am o singura nelamurire - autorul este , sau nu ,ROMAN ?!

    RăspundețiȘtergere
  2. :) dap, cred ca ar trebui sa fie brand de tara, in loc de frunza elenei...:)) ar prinde mai bine :) dupa toate investigatiile facute, am ajuns la concluzia ca autorul este roman, dar...e irelevant, e prea bine facut videoclipul :)

    RăspundețiȘtergere