duminică, 13 martie 2011

borcanele si 25u

Buna seara natiuneee! A trecut un pic de timp de cand nu am mai fost pe aici, si o sa imi cer scuze in prealabil pentru acest lucru...dar, am o mie una de motive sa si fiu iertat :)) cei care ma cunosc probabil ca si-au dat seama ca sunt genul de om care tot timpul isi cauta de lucru, chiar si atunci cand am pana peste cap...si uite asa, weekendul acesta s-a lasat cu o noua oferta de munca part-time, de fapt, se pare ca ma intorc un pic la avioanele mele :)), apoi, mai am ceva lucrari de terminat zilele acestea, si, pe deasupra, ma gandesc serios la o afacere cu Alin si Tudor...a, si ma duc la Praga, Bratislava si Viena next weekend, si, mai nou, ma uit dupa apartamente...woow :)) deci, ma iertati? ;;)
Am fost plecat azi pe la Rodica si Bogdan la prima iesire la iarba verde...si ce verde fu iarba...:)) stati relax, nu ne-am dus la pascut, in schimb am mancat cele mai bune fripturi si kurtoshi din ultima vreme :) Mersi Ro si Bogdan, ne-ati salvat azi de gatit :))
Si, venind inapoi de la Dumbrava, mi-am adus aminte in masina de zilele in care eram student, cand borcanul de zacusca era un lux, iar fanta de portocale era pe post de ciorba :) si, trebuie sa va povestesc de o faza din anul 1, de care imi aduc aminte de multe ori cand iau 25u sa ma duc in orash. Venit din metropola Sfantu Gheorghe la oras, mi-am dus trasportul de gemuri de prune la o prietena a mamei mele. Si, cand veneau ai mei in Cluj, tot acolo ne intalneam, si mai lasau mere, pere etc...va dati seama, i-am vandalizat camara femeii :)) si, intr-o seara ma suna tanti ca are nevoie de camara, si ar fi bine sa imi iau treburile pe acolo. ma duc dupa provizii, si, in drum spre Hasdeu, ma pun pe 25...eram cu plasa mare, de rafie...castile in ureche ( mamaa, ce casti bune erau!!), si, la o curba, scap plasa din mana...ei bine...tot 25 s-a facut plin de mere, pere, rosii, borcane de gem etc :)))))) geez, ma pun sa le strang, lumea se uita la mine de zici ca adunam de pe jos (?!), si, cand ma pun inapoi pe scaun, incercand sa ma fac ascuns, ma loveshte o babeta pe umar, si imi zice: "Domnu, borcanul de langa usa nu e al Dvs?"...woooai! am crezut ca crap de rusine...:) normal, nu i-am zis Nu, desi ma batea gandul :))

Asadar, sa aveti grija cum va carati plasele, ca e posibil sa se rastoarne :))))))

3 comentarii: