joi, 10 martie 2011

Portocale

Da, pai sa reluam de unde am lasat-o ieri :) am uitat sa va zic ca am norocul de a fi printre putinii care au avut privilegiul de a se impiedica de un caine in weekendul asta...da, ati citit bine, si nu orice fel de caine, ci unul lup, de dimensiune relativ mare :)) recunosc, nu aveam cuccherii pe ochi , iar nivelul de alcohol din sange depasea "limitele bunului simt :))", dar, in incercarea de a ma face util, si de a nu lasa cainii afara din curte in timp ce se parca bolidul, am ajuns sa defrisez jumatate de gazon cu genunchii, si un coltz de tuie cu piciorul stang...ar trebui sa continui cu don't worry, there's no sugar :))...a, da, cainele a supravietuit. Asa ca, pe viitor, daca ma vedeti ca beau si io o bere 2,3, sa nu cumva sa ma chemati la voi, asta daca tineti la lucrurile voastre personale :)) (Cristi, daca esti prin zona, sa nu zici nimic de telefonul cu vin, pls, nu vreau sa ma fac de minune :) asa ca, shhhh!)

Aseara am iesit la o "ciorba" cu Alin si Tudor, si povestind asa, in miez de noapte, de situatia economica a Chinei (no no, eram treji:))), mi-am adus aminte de o faza cu un muntenegrean, cu care am lucrat in SUA ale Americii...sau era Statele Unite ale SUEi?! whatever... probabil ati auzit de termenul de busser. Bravo pentru cei cu Da (datorita situatiei economice precare, primul constand in 1000 de lei vi se va trimite pe fax...fara reclamatii ulterioare, va rog! :))), pentru cei cu nu, busserul in romaneste e debarasator de mese, la restaurant. Mno, si semneaza tipul contractul inca din Podgorica, ca si busser, si, in prima sau a doua zi dupa ce am ajuns in Vermont, ni se face training la restaurant. Si, intr-o liniste deplina, fascinati de motto-ul restaurantului ("Give them the pickle" cica, probabil s-au gandit mult de tot, am auzit ca s-au destramat familii din cauza asta :)), baiatul nostru il intreaba pe seful de sala unde este autobuzul pe care va lucra... asta a crezut ca busser vine de la sofer de autobuze, si saracul nu intelegea ce legatura are el cu partea de servire in restaurant :)))

Morala acestei povestiri este ca nu e bine sa mesteci guma pe bicicleta altuia

Sa aveti o zi buna dragilor, ne auzim pe traseu :)

Un comentariu:

  1. Asta e Bojan!!! :))) Intr-adevar foarte tare faza! :))
    Adi imi place cum scri, asa ca iti urez multa inspiratie in continuare! :D

    RăspundețiȘtergere