luni, 21 martie 2011

Greetings from Prague

Salutare natiune :) am ajuns si la Praga, dupa un drum deprimant, mai tot timpul cu ploaie, si autostrazi de nimik, o data cu intrarea in Slovacia...bine, nu am niciun drept sa judec, atata timp cat la noi inca se umbla cu carutzele pe sosele, dar, la cata reclama facuta la partea asta a europei, ma asteptam, sincer, la altceva...

In schimb, o data intrat in Praga, am inteles de ce ani la randul a fost destinatia nr 1 in Europa...am fost placut surprins de curatenia de pe strazi, de cat de frumos se imbina vechiul cu noul, si cat de "tourist-friendly" sunt localnicii :)

Am fost pe la cafenele, aseara am tras o bere la un local londonez, plin de americani, cu bere specifica cehiei...?!?! (asta da globalizare ;))

Ne auzim pe traseu, imi cer mii de scuze daca v-am cam neglijat, promit sa imi revin zilele care vin :)
O saptamana usoara!! Hai, pa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu