miercuri, 9 martie 2011

asadar si prin urmare...

Azi dimineata ma trezesc, si, cuprins de un somn nebun, ma grabesc sa ma pregatesc sa o tai la servici. Si, aceeasi baie, aceeasi oglinda (de data asta Stela s-a dus mai repede la farmacie ;))), in timp ce ma spalam pe dinti, ma gandeam asa, in general, la viata mea de zi cu zi, cu suisuri, coborasuri, teren accidentat, cratere etc, si in special la sentimentul de bine pe care il am seara cand ma bag la somn, ca nu mi-am pierdut ziua degeaba...Ei, bine ca am lamurit-o si pe asta, mama, daca citesti ce am scris aici, sa stii ca merg si la scoala...in fiecare zi, si ca mananc in fiecare dimineata...de cele mai multe ori bataie la cap, dar mananc, nu plec cu stomacul gol de acasa :))) ca o paranteza, cand m-am mutat in camin, primul an, aveam un coleg comunist, care, cica era mai tanar decat mine, dar arata ca si Einstein in floarea varstei de 50 de ani...in fine, nu asta e important, ci modul in care am facut cunostinta. Ca orice om bine-crescut in cel mai dezvoltat judet al tarii, acolo unde fiecare barbat are 1 femeie si 32 de kg de cartofi (cine a zis Covasna, bulina rosie:), cine a zis altceva, il sfatuiesc prieteneste sa deschida Atlasul Geografic si sa nu puna intrebari inutile:)), ma duc si ma prezint. la care talambul ce ma intreaba: auzi bah, la voi in oras va bateti cu...aaa...ailalti? si io ii zic fara nicio nonsalanta ca da, in fiecare miercuri, de la 18 la 19, ca dupa aia incep stirile...=)) prostovanu m-a crezut pentru cateva minute, cred insa ca s-a prins ca e doar o duma cand am izbucnit in ras :)) in fine, sa revenim la oile noastre...si, in drum spre Carmen, imi intra in playlist piesa Pinkoaiei, Raise Your Glass, adica Tine-ti Paharu-n Sus in traducere libera :))...mai, mai...cat adevar graieste femeia asta...adica mno, pe langa faptul ca mi se pare ca e una dintre cele mai tari artiste din lume la ora actuala (aviz fanilor: zi de nastere: 19 septembrie, cadou: 2 bilete la concert Pink...2 pentru ca de obicei pierd unul, si sa am unul si de rezerva...si, pentru toate celelalte exista Mastercard :)),imi place mult mesajul piesei, si anume diferentierea de grupul care reprezinta in ochii tuturor idealul...stiti, pana la urma, ma gandesc ca ajungi sa iti pierzi identitatea, pentru ca ajungi sa faci lucrurile nu pentru asa vrei tu, ci pentru ca asa trebuie...si, Cel-De-Sus stie foarte bine - urasc cuvantul "trebuie"...asadar, parere total personala: consider ca e ok sa fii diferit de altii, atata timp cat iti traiesti viata, si nu iti bati joc de tine...apreciez foarte mult oamenii care sunt impotriva curentului general, si thanx God! stiu cativa, si, implicit, apreciez compania lor! Circula la un moment dat ceva pe Iutub, parca, cu un grup care practica un sport anume, si unul care practica un sport total diferit...clar, asta al nostru era marginalizat, pe ideea ca oricum nu se integreaza in grup...si mi-a placut reactia lui, care a fost ceva de genu: da, poate sunt diferit fata de voi toti, dar, sunt unic, si asta ma face special! mi se pare foarte tare!
Si in timp ce cantam la pian (adica scriam pe laptop, de retinut!) pe aici, imi zice Cosmin un banc beton =)))) deci, suna cam asa: Ion si Maria pe vremea comunismului, isi cumpara frigider. Si, mno, a doua zi dupa achizitie, vine Ion acasa, deschide frigiderul, si ii traje doua palme Mariei. Asta, gandindu-se ca motivul e ca nu avea nimic in frigider, apeleaza la pile, partid etc, si umple frigiderul. Next day, vine omu acasa de la munca, deschide frigiderul, il inchide, si zbang, inca doua palme adresate Mariei. Asta se enerveaza si il intreaba:
- Bine ma Ioane, inteleg ca ma tot cafteshti, da zi macar de ce! Prima zi am inteles, nu era nimik in frigider, dar azi ti l-am umplut cu mancare...
- Auzi Marie, da mai stinge si tu becul din frigider, ca de cate ori il deschid, e aprins! =))))

Bine mai, ar fi cazul sa mai lucru si eu ceva, ca imediat incepe al 29-lea razboi mondial cu facturile pe februarie...sa treaca o data iarna asta, sa imi pot inchide si eu calorifereleeeeee :)))))

Asadar si prin urmare, ne spalam intre...picioare =)) numa bine si spor!

2 comentarii:

  1. ma ce sa zic ...fain faceliftu'.esti un B.L.O.G.E.R. adevarat

    RăspundețiȘtergere
  2. mersi frate, esti galant, ca intotdeauna ;) dupa cum ii ziceam si cristinei, daca nu tii pasul cu moda, pierzi...:)

    RăspundețiȘtergere