joi, 24 februarie 2011

Problema zilei - propusa de Alex

Hai sa va dau eu o problema relativ simpla:
daca 1=5, 2=25, 3=325, 4=4325, 5= ?
Timp de gandire 24 de ore. Raspunsul corect cel mai rapid castiga o cafea din partea lui Alex, si inca una din partea mea...super tare, v-ati scos cu 2 iesiri :))
Sa tineti cont ca se accepta un singur raspuns de la fiecare dintre voi!

Bafta!

30 de comentarii:

  1. Join the clubul nestiutorilor! Welcome!

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca exista o persoana care sa raspunda corect, atunci tu trebuia sa fii, M ! Ahh...

    RăspundețiȘtergere
  3. bine, va lasam voua cafea virtuala, si trecem la treaba!

    RăspundețiȘtergere
  4. Manuela, espresso, latte, sau de care sa fie ?

    RăspundețiȘtergere
  5. Congrats! O sa programam o intalnire, prin intermediul lui Adi.

    RăspundețiȘtergere
  6. 54325....... alex imi face cafeaua azi la glamor, si adi...... mai vedem daca nu se da la fund (la figurat)

    RăspundețiȘtergere
  7. Cristi, nu primim nimic de la baietii astia... vor cafele numai in Cluj :)

    RăspundețiȘtergere
  8. merci Alex.
    okie dokie

    deja simt aroma cafelei :->

    RăspundețiȘtergere
  9. acuma am vazut ca se rasplateste numai cel mai rapid raspuns. naspa. atunci renunt la cafeaua de la adi, dar alex ramane sa presteze. macar pentru efortul de a ma gandi la raspuns :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Cristinel, tu oricum nu ai raspuns corect. Asa ca, stai jos. Zi ce-i sus ?

    RăspundețiȘtergere
  11. pai noi am raspuns la fel, si Alex nu-i multumit...

    RăspundețiȘtergere
  12. Emese, daca vrei le facem figura si in 2 ore ne infiintam in fata la mathiaș......

    RăspundețiȘtergere
  13. Pt. validare, trebuie sa il asteptam pe proprietarul blogului... Patience!

    RăspundețiȘtergere
  14. are dreptate alex.... nu era ce urmeaza in șir ci cu ce e egal 5..... naspa..... o sa-mi platesc singur cafeaua.....

    RăspundețiȘtergere
  15. Mai... tu inca nu ai inteles ca Alex are dreptate intotdeauna ??? Pff...

    RăspundețiȘtergere
  16. „Both 54325 and 1 are equally best answers. And here's why”:
    http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20090112233655AAd52u7

    In situatia asta bem cate 2 cafele si eu si emese si manuela

    RăspundețiȘtergere
  17. Ramona zice ca Alex nu are intotdeauna dreptate.... si nu imi permit sa o contrazic.

    RăspundețiȘtergere
  18. Ce te-ai face tu fara goagal !? Eu am formulat problema si raspunsul asa cum mi s-a prezentat si mie. Si sunt intr-un totul de acord cu faptul ca singurul raspuns corect este 1 ! Unicul castigator este Manuela. Punct!

    RăspundețiȘtergere
  19. I'm gone. See ya later aligator!

    Adita sa nu uiti de validare.

    RăspundețiȘtergere
  20. =)) mai, tre sa iau linie de credit pentru voi :)) oke, respectand principiul bunului simt, unicul castigator al acestui concurs este...ta daaa, ta da daaaa...Manuelaa :) Bravo Manu, felicitari, ramane sa ne auzim pentru inmanarea premiului :) Multumesc tuturor celor care au participat :) Si lui Alexei, care a venit cu idea :)

    RăspundețiȘtergere
  21. merci merci :)
    keep in touch

    RăspundețiȘtergere