joi, 24 februarie 2011

A fost o zi lunga...

La cat de greu am reusit sa ma trezesc azi dimineata, atat mi-e de greu sa ma bag acum in pat...stau pe covor si ascult tastele cum suna si am impresia ca altcineva tasteaza in locul meu acum...
Vreau sa va multumesc tuturor celor care ati intrat pana acum pe blog, sunteti multi, din diferite colturi ale lumii...se pare insa ca, intr-un fel sau altul, drumurile ni s-au intersectat aici, si ma bucur ca s-a intamplat asa :)

Noapte buna fratilor, sa aveti un somn lin, si ne auzim maine din nou pe aici...la aceeasi ora :)

Numa bine!

PS: Alin, poti sa mai incerci sa mai postezi ceva, intr-un final, vei reusi si tu :))

15 comentarii:

  1. noapte buna, ne vedem la cafea dimineata! Curioasa ce se serveste...

    RăspundețiȘtergere
  2. :) sper ca ai incercat astazi cafeaua cu portocale :) noapte buna si ne auzim maine dimineata :)

    RăspundețiȘtergere
  3. noapte buna tuturor. ne vedem maine la inca o cafea virtuala la cafenea la adişor.

    RăspundețiȘtergere
  4. mai...ma aud????:)))dak da noapte buna

    RăspundețiȘtergere
  5. :)) alin, ma bucur nespus de mult ca ai reusit sa postezi si tu ceva pe blog :)) dar...totusi, test? :))

    RăspundețiȘtergere
  6. pai eu cred ca am intarizat la cafeaua de dimineata...si referitor la cea cu portocale, am retinut ca o face partenerul, deci astept in weekend!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ai grija sa nu ti-o prepare si cu ceva votka... Nu ar fi exclus de la el.

    RăspundețiȘtergere
  8. :)
    pe tine te astept luni dupa masa la cafea :)

    RăspundețiȘtergere
  9. il suna pe Adi, daca nu se descurca cu reteta... si din moment ce nu e in maghiara, ar trebui sa nu incurce ingredientele

    RăspundețiȘtergere