joi, 24 februarie 2011

intrebarea zilei ;)

In ce s-a transformat Alba ca Zapada dupa ce a fost lovita de fulger?

Sa vedem cine ghiceste :))

21 de comentarii:

  1. pfff...game over :)) hai ca asta a fost usoara :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Si premiul care e? Nici macar un espresso scurt? Doar nu mi-am tocit degeaba degetelele...

    RăspundețiȘtergere
  3. :)) cand ajungi in cluj, fac un efort si iti platesc frisca de pe cafea :) numa sa ajungi in cluj :)

    RăspundețiȘtergere
  4. UIte, hai sa va dau eu o problema relativ simpla:
    daca 1=5, 2=25, 3=325, 4=4325, 5= ?
    Timp de gandire 24 de ore. Raspunsul corect cel mai rapid castiga o cafea din partea mea.

    RăspundețiȘtergere
  5. Adisor, nu ma pricep eu la computereala, dar fa cumva, cand schimbi de pe un topic pe altul, sau cand postezi un comentariu, sa nu se intrerupa redarea melodiei aflate in curs. E enervant.

    RăspundețiȘtergere
  6. i know, still working on it. m-am lovit si eu de aceeasi chestie ieri, cred ca cel mai ok ar fi sa dezactivez playerul sa inceapa automat, si fiecare sa aleaga piesa care sa o asculte...sorry alexei :)

    RăspundețiȘtergere
  7. si...referitor la problema ta...i know the answer, dar o sa las pe altii sa iti raspunda :D e f logic :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Playerul e mai ok ca merge automat. Ce, tu cand iesi la o cafeanea, mergi la calculator sa ii dai play la muzica? :))

    Daca zici ca stii raspunsul la intrebare, trimite-mi-l pe prv, si lasa-i pe altii. Eu sincer, nu am stiut

    RăspundețiȘtergere
  9. :) mai, deocamdata l-am pus pe selectare, pana ajung acasa de la birou :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Raspunsul dat de tine la problema nu e chiar cel corect! Mai gandeste-te!

    RăspundețiȘtergere
  11. Am uitat sa specific ca o singura varianta de raspuns/utilizator se accepta. Deci... think...

    RăspundețiȘtergere
  12. :) era prea simplu, nu? bun, pai hai sa punem pe blog, ca si topic nou :) poate poate cineva se prinde, plusez si eu cu o cafea :) ca de, trebuie sa sponsorizam mintile luminate :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Adita...don't be ashame...nici eu nu am raspuns corect din prima incercare...

    RăspundețiȘtergere
  14. Pana la urma ce se castiga, si ce fel de cafea? :) ca sa stiu sa ma gandesc sau nu

    RăspundețiȘtergere
  15. de care prefera cel care castiga, eu asa zic ca e cel mai corect :) pls raspuns pe celalalt topic, cel cu problema :)

    RăspundețiȘtergere
  16. avand in vedere ca s-a raspuns si pe acest blog, si, pentru ca astazi chiar este ziua alinei, din partea mea alina primeste inca o cafeaaaa :) multumim pentru participare :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Multumesc! Mai vrei tort? Mai este...cine mai doreste, cine mai pofteste?

    RăspundețiȘtergere