vineri, 28 octombrie 2011

La Stoma

Parerea mea e ca nu exista o durere mai cumplita decat cea de masea...bine, poate exista, poate nu, parerile sunt impartite, dar, sa ramanem la idee. Am fost acasa de ziua fratelui meu, si my mother a facut un tort cat sa hraneasca jumatate de cartier :) Asadar, mancand si band, band si mancand, am simtit eu ca ceva nu e  in regula cu una din masele, dar nu as fi crezut ca nu o sa ajung sa dorm o noapte intreaga din cauza asta...in sfarsit, cu Q si vai, am ajuns la Bucuresti. Intr-una din zile, m-a luat durerea de masea in asa hal, incat sun la Majestatea Sa Regina Maria, adica fostul CMU, sa ma programez de urgenta la stomatologie...si ajung la stoma, ma primeste d-na doctor de urgenta, si, da-i..."tre sa curat, pfoai, tre sa scoatem nervu, pfoai"...la cum gesticula, ma gandeam ca imi da tot maxilarul jos :)) si, la un moment dat, era si ea, si asistenta, si o mitraliera de seringa in dinte, si ma intreaba "Te simti bine?"...=)) retineti, ca revin la idee...si, mno, ma curata, ma plombeaza, si imi zice la un moment dat..."Poti sa clatesti!"...la care eu, subsemnatul, moderatorul etc etc...ma ridic, ma sterg la gura, si ii intind 200 de lei si cardul CMU...=))) da, am inteles ca pot plati :)) si , dupa toate astea, sa platesc...ii dau banii, si ma intreaba daca totul a fost ok. Mi-am adus aminte de faza dinainte, cu mitraliera, si i-am zis ca a fost o senzatie unica sa am 4 maini in gura, plus o seringa, si sa si fiu intrebat daca ma simt sau nu in al 9lea cer :))

Pe de alta parte, ca tot suntem la capitolul dinti, eram la Bistrita, si ma duc sa imi fac un film panoramic la dinti. Si ma aseaza d-na de acolo, ba cu fata asa, cu fruntea invers, barbia incolo, dintii-ncoace etc...si ma lasa singur in camera...si, acum intre noi fiind vorba, nu m-am putut abtine, si am inceput sa rad, pentru ca in mintea mea gasisem raspunsul la cum a luat nastere Robocop :))

Va las acum, ca ma pregatesc sa merg la un concert rock =))))))) da, eu...=))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu