joi, 27 octombrie 2011

27 octombrie - recenzia

Salutare natiune :) pfff, de cand nu am mai scris, multe s-au mai intamplat :) ce-i drept, sesiunea mea de Bucuresti se cam apropie de final, si, recunosc, nu am apucat sa scriu multe despre aceasta experienta...dar, am cateva motive, printre care, cel mai important este ca...ne pregatim de noul blog in limba engleza, pe care insa o sa vi-l prezint la momentul oportun :) Acest blog nou se datoreaza cererii anumitor persoane pe care le-am intalnit sa fac acelasi proiect in limba engleza, pentru ca, se pare ca prindem la public :)

Probabil v-a fost un pic dor de mine, si de ale mele, asadar, trebuie sa va zic ca am fost vizitat azi de un recenzooor :))) o daa, suna omu la usa, si, cu o viteza de papagal imbatat, i-am deschis...era un nene mai mic de statura ca mine, ca imi zice - cu recenzia...io nu prea am inteles ce zice, asadar i-am zis ce m-a invatat draga mea mama - nu cumpar =)))) se uita asta la mine, si nu intelegeam de ce, pana cand s-a prezentat din nou...whatever, il invit inauntru, ii dau un pahar de suc, si incepem: domiciliul stabil - ii zic Saint George...ma mai intreaba o data, si ii explic ca sunt din Covasna...si incepe prostovanu sa zambeasca - deci la etnie trec ungur, nu? :)) ce sa zic...ma intreaba de ultima institutie absolvita, ii zic pe silabe, scrie omu Bbes Bolyai, si ma intreaba daca am master...ii zic ca sunt inscris la UTCN la master...clar, ma intreaba ce e ala UTCN ;) si ii explic...universitatea tehnica din kolozsvar...si incepe iar sa rada - "la noi la bucuresti avem Universitatea Politehnica din Bucuresti, adica UPB, pot sa trec la tine UPC?" =)) acum, daca cel care va colecta datele va vedea ca sunt masterand la UPC, o sa ma ia cu siguranta la rost de ce nu imi platesc netu, cablul...etc :))

Mai mai, promit sa revin cu alte povesti, ca am destule, dar pana atunci, sa aveti o seara fainaaa :))

Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu